sobota, 14 czerwca 2014

Świat zapachów, czyli Little Hotties

Witajcie ponownie :)
Letni nastrój zachęca do stworzenia sobie w pokoju równie słodko pachnącej atmosfery co kwiaty pachnące na zewnątrz ;) poszukiwałam więc wosków zapachowych :) Chciałam kupić małe woski Yankee Candle, jednak u mnie nie mogłam ich znaleźć, więc zadowoliłam się malutkimi Little Hotties, które jedna z mydlarni w moim mieście zaproponowała mi w promocyjnej cenie z powodu likwidacji miejscówki ;)

Urzekło mnie już samo opakowanie ;) Małe pudełeczko przewiązane uroczą wstążką, mieści się w nim 35 małych wosków w różnych kształtach, kolorach, oraz oczywiście o różnych pięknych zapachach :)

Jednak nie są one tak malutkie jak wydawało mi się na początku, spokojnie można złamać jeden wosk na pół i umieścić go w kominku. Spodziewałam się również, że jeśli różne zapachy będą w tak malutkim pudełeczku, pomieszają się one i efekt będzie paskudny, jednak bez problemu można rozróżnić zapach każdego, np ten brązowy to słodki korzenny cynamon, a biała gwiazdka to konwalia z domieszką innego słodkiego zapachu :) Szybko się roztapiają i wydzielają dość intensywny zapach, więc w moim małym pokoju wystarczy go podgrzewać jakieś 15 minut aby zapach pięknie się rozniósł i unosił przez pewien czas. Na mój mały kominek jedno takie kółeczko jest dość spore i wystarczy w zupełności połowa, więc są dość wydajne. Jedną porcję wosku można palić 2-3 razy i wciąż pachną. Usuwanie również jest dość łatwe- wystarczy czymś podważyć pozostałą warstewkę wosku, a ciepłą 'miseczkę' przetrzeć chusteczką :)








 Co fajne: można ciekawie pomieszać różne zapachy, co potrafi dać ciekawy efekt :) Do tego możemy zapisać sobie naszą kompozycję co umożliwia nam druczek na tyle opakowania, czyli specjalne miejsce na swoje 'przepisy' 






A wy macie jakieś wspomnienia z tymi woskami? A może polecicie mi inne?

Zapraszam do komentowania ;)


2 komentarze:

  1. ooooj gdzie takie cudeńka dostałaś*.*? Ja YC kupuje w realu, chociaż cena zabija...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mydlarni Jaśmin :3 Kupiłam za 15 zł, chociaż normalnie kosztują ok 25 ;) możesz napisać do nich na fb, pewnie jeszcze mają ;) Więc do reala zajrzę :3 Mimo wszystko, muszę je dostać :D

      Usuń