piątek, 9 stycznia 2015

Lenistwo to dzieło szatana...

Dawno nie pisałam.. Nie tylko tutaj, ale w ogóle nic. Mogłabym zrzucać na brak czasu, na problemy, na inne zajęcia.. Ale po co? Po prostu byłam zbyt leniwa. To moja słaba, bardzo słaba strona i nic na to nie poradzę. Jednak w ostatnim czasie (jakieś 2 miesiące) duużo się u mnie zmieniło, i ja też się zmieniam- dążę do swoich celów które sobie postawiłam już dawno, ale oczywiście nie chciało mi się ich reazlizować choćby małymi kroczkami zrzucając winę na brak czasu i inne takie tam. Prawda jest taka, że gdybym naprawdę chciała, to wszystko wyglądałoby zupełnie inaczej ;)

Tak czy inaczej mam nadzieję, że wielu z was do mnie wróci, a jeszcze więcej przybędzie- bo będę miała wieele (mam nadzieję ciekawych) tematów do omówienia ;)

Więc co tu dużo mówić.. Przepraszam, i zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz